- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Zamówienia
Zamówienia
Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Oczywiście! Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia - inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta - weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
W celu odstąpienia, Klient ma obowiązek poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wysłanego pocztą lub wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go drogą elektroniczną na adres sklep@sestimi.pl. Wzór formularza dostępny jest tutaj. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać na adres sklep@sestimi.pl jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Klient zalogowany może również samodzielnie dodać zwrot poprzez zakładkę, która dostępna jest na jego koncie w systemie sklepu internetowego.
Jak dokonać zwrotu towaru?
Odeślij do nas odzież wraz z dowodem zakupu, oraz wypełnionym formularzem zwrotu na adres:
Sestimi Marcin CzłowiekChotów 12298-345 Mokrsko
Jeśli nie masz możliwości wydruku, możesz dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:
- Swój login ze sklepu lub numer zamówienia;
- Imię, nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego.
W jakim czasie jest rozpatrywany zwrot?
Zwroty rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu przez firmę Sestimi, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa.
Pamiętaj:
- Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi;
- Nie mamy technicznej możliwości odbioru przesyłek wysłanych "Za Pobraniem".
Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kiedy otrzymam zwrot płatności?
Zwrot pieniędzy otrzymasz, gdy tylko przesyłka zwrotna dotrze do naszego magazynu i zostanie przez nas sprawdzona. Z reguły nie trwa to dłużej niż 14 dni. Status zwrotu możesz sprawdzić na swoim panelu sklepowym, bądź po numerze nadania przewoźnika którym wysłałeś przesyłkę do naszego sklepu.
Jak złożyć zamówienie?
Zwrot pieniędzy otrzymasz, gdy tylko przesyłka zwrotna dotrze do naszego magazynu i zostanie przez nas sprawdzona. Z reguły nie trwa to dłużej niż 14 dni. Status zwrotu możesz sprawdzić na swoim panelu sklepowym, bądź po numerze nadania przewoźnika którym wysłałeś przesyłkę do naszego sklepu.