FAQ
W czym możemy Ci pomóc?
Oczywiście! Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia - inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta - weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
W celu odstąpienia, Klient ma obowiązek poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wysłanego pocztą lub wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go drogą elektroniczną na adres sklep@sestimi.pl. Wzór formularza dostępny jest tutaj. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać na adres sklep@sestimi.pl jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Klient zalogowany może również samodzielnie dodać zwrot poprzez zakładkę, która dostępna jest na jego koncie w systemie sklepu internetowego.
Odeślij do nas odzież wraz z dowodem zakupu, oraz wypełnionym formularzem zwrotu na adres:
Sestimi Marcin CzłowiekChotów 12298-345 Mokrsko
Jeśli nie masz możliwości wydruku, możesz dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:
- Swój login ze sklepu lub numer zamówienia;
- Imię, nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego.
Zwroty rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu przez firmę Sestimi, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa.
Pamiętaj:
- Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi;
- Nie mamy technicznej możliwości odbioru przesyłek wysłanych "Za Pobraniem".
Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Zwrot pieniędzy otrzymasz, gdy tylko przesyłka zwrotna dotrze do naszego magazynu i zostanie przez nas sprawdzona. Z reguły nie trwa to dłużej niż 14 dni. Status zwrotu możesz sprawdzić na swoim panelu sklepowym, bądź po numerze nadania przewoźnika którym wysłałeś przesyłkę do naszego sklepu.
Szczegółowe informacje na temat reklamacji produktu w naszym sklepie znajdziesz w zakładce Zwroty i reklamacje.
Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
Zamówienie można złożyć za pośrednictwem strony naszego sklepu Sestimi.pl, Telefonicznie lub poprzez wiadomość e-mail lub sms.
Oczywiście! Zamówienia są przyjmowane zarówno e-mailowo (sklep@sestimi.pl), jak i telefonicznie pod numerem telefonu +48 782 278 003. Złożone zamówienia wysyłane są tylko przy płatności za pobraniem, a koszt dostawy wynosi 19.90 zł. W przypadku takich zamówień nie ma możliwości skorzystania z kodów rabatowych.
Termin realizacji zamówienia jest uzalezniony od wybranego sposobu płatności i dostawy. Zamówienia płatne przy odbiorze lub opłacone za pośrednictwem płatności internetowych realizujemy w ciągu 3 dni roboczych. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym przesyłki nadajemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym, w związku z tym czas realizacji może się wydłużyć do 5 dni roboczych.
Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone po godzinie 14:00 są relizowane w następnym dniu roboczym. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele oraz święta.