Reklamacje

Zauważyłeś wadę towaru? Daj nam znać!

Szczegółowe zasady regulujące zasady reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie dostępnym TUTAJ

Pamiętaj! Reklamacja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania produktu w tym niezgodnego z instrukcjami podanymi na metce.

edit_document

Reklmacje

  1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta pisemnie poprzez wykorzystanie z formularza reklamacyjnego dostępnego TUTAJ lub w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego z poziomu Konta w Sklepie Internetowym.
  2. Do reklamacji prosimy dołączać dowód zakupu
  3. Reklamację składa się na adres:
    Dział reklamacji
    Sestimi
    Chotów 122
    98-345 Mokrsko
  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Dział Reklamacji w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami (zgłoszenie elektroniczne lub wypełniony i podpisany formularz reklamacyjny).
  5. O pozytywnym albo negatywnym rozpatrzeniu reklamacji Zamawiający zostanie poinformowany drogą mailową.
  6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Produkt uszkodzony zostanie wymieniony na inny pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe Zamawiającemu, według jego wyboru:
    • zostanie zwrócona równowartość ceny reklamowanego Produktu lub
    • zostanie zaoferowany inny dostępny w sklepie Produkt o odpowiednio takiej samej jakości i przeznaczeniu.
Zaufane Opinie IdoSell
4.84 / 5.00 5281 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-05-21
Gorąco Polecam !
2024-05-14
Wszystko ok. Bardzo szybka wysyłka. Paczka super spakowana. Obsługa na najwyższym poziomie!
pixel