- Strona główna
- Reklamacje
Reklamacje
Zauważyłeś wadę towaru? Daj nam znać!
Szczegółowe zasady regulujące zasady reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie dostępnym TUTAJ
Pamiętaj! Reklamacja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania produktu w tym niezgodnego z instrukcjami podanymi na metce.
edit_document
Reklmacje
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta pisemnie poprzez wykorzystanie z formularza reklamacyjnego dostępnego TUTAJ lub w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego z poziomu Konta w Sklepie Internetowym.
- Do reklamacji prosimy dołączać dowód zakupu
- Reklamację składa się na adres:
Dział reklamacji
Sestimi
Chotów 122
98-345 Mokrsko
- Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Dział Reklamacji w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami (zgłoszenie elektroniczne lub wypełniony i podpisany formularz reklamacyjny).
- O pozytywnym albo negatywnym rozpatrzeniu reklamacji Zamawiający zostanie poinformowany drogą mailową.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, Produkt uszkodzony zostanie wymieniony na inny pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe Zamawiającemu, według jego wyboru:
- zostanie zwrócona równowartość ceny reklamowanego Produktu lub
- zostanie zaoferowany inny dostępny w sklepie Produkt o odpowiednio takiej samej jakości i przeznaczeniu.