🇮🇹 Włoska elegancja taniej! –5% na bieliznę Selene, Spiman i Sielei ✨ Sprawdź!

Oferty pracy

PRACUJ w Sestimi!

Sestimi to firma handlowa działająca w Chotowie w branży moda/bielizna. W związku z rozwojem firmy poszukujemy osób, które dołączą do naszego zespołu.

Poniżej aktualne oferty pracy.

Magazynier

Szczegóły oferty

Twoj zakres obowiązków

  • Pakowanie i przygotowywanie zamówień do wysyłki,
  • Kompletowanie zamówień za pomocą skanera,
  • Zarządzanie przestrzenią magazynową - rozkładanie towaru,
  • Przyjmowanie dostaw, oraz wprowadzanie ich do systemu,
  • Dbanie o wygląd stanowiska pracy,
  • Współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz dostawcami,

Nasze wymagania

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
  • Mile widziana znajomość sytemu IdoSell,
  • Umiejętności organizacyjne,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Samodzielność,
  • Odpowiedzialność,
  • Miła aparycja, wysoka komunikatywność, umiejętności sprzedażowe,

To oferujemy

  • Zatrudnienie na pełny etat w godzinach 7:00-15:00 od poniedziałku do piątku,
  • Wynagrodzenie jest ustalane na podstawie umiejętności oraz doświadczenia pracownika,
  • Pracę w siedzibie firmy, w Chotowie,
  • Pracę w młodym zespole, w sympatycznej atmosferze, w rozwijającej się firmie,
  • Pracę w firmie o międzynarodowym zasięgu,
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów, wdrażanie kreatywnych rozwiązań dotyczących sprzedaży internetowej,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,

Pracownik Biura Obsługi Klienta

Szczegóły oferty

Twoj zakres obowiązków

  • Codzienny kontakt z klientem (telefoniczny, mailowy, poprzez czat/sklep internetowy),
  • Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień klientów,
  • Obsługa procesu zwrotów i reklamacji,
  • Udzielanie informacji o produktach, dostępności, statusie zamówień,
  • Współpraca z działem pakowania i dostawców w celu sprawnej realizacji zamówień,
  • Wprowadzanie danych i dokumentów sprzedażowych do systemu,
  • Wsparcie w bieżących zadaniach administracyjnych,

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane w branży e-commerce),
  • Znajomość platformy sprzedażowej Idosell - będzie bardzo dużym atutem!
  • Wysoka kultura osobista i komunikatywność,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i wielozadaniowość,
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy
  • Znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel)
  • Gotowość do pracy w godzinach 8:00–16:00 (pon.–pt.)

To oferujemy

  • Stabilną współpracę w oparciu o umowę o pracę w stałym godzinach 8-16,
  • Możliwość doskonalenia swoich kompetencji przy ciekawym projekcie
  • Pracę w młodym zespole, w sympatycznej atmosferze, w rozwijającej się firmie,
  • Realną możliwość rozwoju w kierunku lidera zespołu,
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów, wdrażanie kreatywnych rozwiązań dotyczących sprzedaży internetowej,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
Prawdziwe opinie klientów
4.9 / 5.0 5514 opinii
pixel