Program lojalnościowy

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

  1. Postanowienia ogólne:
    1. Niniejszy Regulamin określa zasady przeprowadzenia oraz udziału w programie lojalnościowym SESTIMI.pl, adresowanym do zarejestrowanych klientów sklepu internetowego www.sestimi.pl. Regulamin definiuje zasady działania i przyznawania punktów naliczonych w związku z zakupem produktów SESTIMI.pl
    2. Organizatorem programu jest firma SESTIMI Marcin Człowiek zarejestrowana pod adresem: Chotów 122, 98-345 Mokrsko, która zarządza programem poprzez specjalny system informatyczny.
  2. Zasady do programu:
    1. Warunkiem otrzymania punktów i rabatów za zakupione towary jest posiadanie konta w sklepie www.sestimi.pl. Klienci niezarejestrowani w sklepie tracą przywilej zbierania punktów w programie lojalnościowym. Każdy klient zakładający konto w sklepie www.sestimi.pl zgadza się na udział w programie.
    2. Uczestnicy programu lojalnościowego otrzymują punkty za towary zakupione w sklepie internetowym, za zaakceptowaną przez obsługę opinię zakupionego towaru oraz za zapis do newslettera.
    3. Każde 1 zł wydane w sklepie ma równowartość 1 punktu, każda zatwierdzona opinia produktu ma równowartość 3 punktów, jednorazowy zapis do newslettera ma równowartość 10 punktów.
    4. Wszystkie punkty są gromadzone na koncie klienta w sklepie.
    5. Punkty na konto klienta naliczane są po opłaceniu oraz odebraniu zamówienia.
    6. Każde 10 punktów zebrane na koncie klienta to 1 zł do wykorzystania w sklepie.
      Przykład: Aby zakupić bluzę o wartości 50 zł klient musi uzbierać 500 punktów.
    7. Aby zamienić punkty na darmową dostawę należy uzbierać:
      • płatność przelewem – 150 punktów
      • płatność za pobraniem – 200 punktów
    8. Zebrane punkty na koncie nie podlegają wymianie na gotówkę. Można je jedynie wymienić na produkty w sklepie internetowym SESTIMI.pl lub na darmową dostawę.
    9. Nie można dokonywać zakupu jednego towaru częściowo za punkty i częściowo za gotówkę.
    10. Rabaty uzyskane w programie lojalnościowym nie łączą się z kodami zniżkowymi dostępnymi w sklepie.
    11. Organizator ma prawo anulować zamówienia gdy zauważy nieprawidłowości w procesie naliczania punktów i próby nieuczciwych transakcji.
    12. Zebrane punkty konta klienta można wykorzystać przy kolejnym zamówieniu. Należy pamiętać, że nie można stworzyć zamówienia, które posiada produkty tylko i wyłącznie opłacane przez punkty. Aby móc zakupić produkt za punkty należy mieć w koszyku przynajmniej jedną rzecz opłacaną złotówkami czy to w formie przelewu czy pobrania.
    13. Towary zakupione za punkty podlegają zwrotowi jak normalne produkty z asortymentu sklepu. Kiedy klient dokona zwrotu towaru zakupionego za punkty, wrócą one automatycznie na jego konto. (Sprawdź ZWROT)
    14. Sklep SESTIMI.pl zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu oraz zawieszenia i zakończenia programu w każdym czasie bez podania przyczyny przy zastosowaniu form informacji i zawiadomień uczestników programu przynajmniej z miesięcznym wyprzedzeniem.

 

Ile mam punktów?

Liczbę posiadanych punktów możesz sprawdzić logując się na swoje konto. W sekcji "Program Lojalnościowy" zobaczysz ile masz punktów.

Jak kupić produkty za punkty?

Zaloguj się do sklepu oraz wejdź na kartę produktu dostępnego za punkty. Kliknij w poniższy link aby sprawdzić wszystkie produkty które są dostępne za punkty w naszym sklepie.

Po wejściu na kartę produktu kliknij przycisk "Kup za punkty". Kup inne produkty dodając je do koszyka oraz złóż zamówienie postępując zgodnie z komunikatami w sklepie.
Przycisk kupowania za punkty dostępny jest tylko dla towarów, na których kupienie masz wystarczającą liczbę zebranych punktów.

Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel